Výběrové řízení na pozici PR/produkční Fakulty výtvarných umění VUT
Děkan Fakulty výtvarných umění VUT se sídlem v Brně, Údolní 244/53, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 1 pracovního místa s úvazkem 1,0 (případně dle domluvy) – PR/produkční Fakulty výtvarných umění VUT – s předpokládaným nástupem od února 2023.
Náplň práce:
- spolupráce na zabezpečení agendy zaměřené na vnější vztahy a PR fakulty
 - spolupráce na přípravě a koordinaci marketingové strategie FaVU VUT a jejich dílčích projektů, včetně rozvoje značky fakulty na sociálních sítích
 - komunikace s médii v koordinaci s tiskovou mluvčí VUT
 - editace fakultního webu, newsletteru a sociálních sítí
 - realizace propagačních kampaní a komunikace s mediálními partnery
 - koordinace a produkce fakultních akcí pro veřejnost (den otevřených dveří, účast na veletrzích vzdělávání, letní školy apod.)
 - produkce a koordinace výstavních projektů fakulty (zejm. výstavy diplomujících a výroční výstavy fakulty) vč. provozu Galerie FaVU
 - administrace rozpočtu oddělení produkce
 - zajišťování dokumentace fakultních akcí a spolupráce na správě jejich archivu
 - spolupráce s vedením fakulty, především s děkanem a proděkankou pro umění a rozvoj
 
Nabízíme:
- smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
 - přátelské a inspirativní prostředí umělecké fakulty a zároveň stabilní zázemí prestižní vysokoškolské instituce
 - 6 týdnů dovolené
 - vstřícný přístup ke slaďování pracovního a osobního života, pružná pracovní doba a možnost home office (práce z domova)
 - příspěvek na penzijní připojištění (po zkušební době)
 - osobní ohodnocení, výkonové odměny, jubilejní odměny ad.
 - příspěvek na stravování
 - výhodný tarif na mobilní telefony pro soukromé účely
 - jazykové a další odborné kurzy pro rozvoj znalostí a dovedností
 - možnost vzdělávacích kurzů či stáží v zahraničí v rámci mobilitních programů
 - možnost využití rozsáhlého zázemí centra sportovních aktivit
 - další benefity viz www.favu.vut.cz/prace/benefity
 
Požadujeme:
- znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
 - organizační schopnosti, komunikativnost, schopnost týmové práce
 - dobrá znalost práce s počítačem (MS Office, sociální sítě, správa webu)
 - trestní bezúhonnost
 - praxe v oboru se vztahem k umění nebo humanitním vědám výhodou
 
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat tyto náležitosti a přílohy:
- jméno, adresa bydliště, kontaktní telefon, e-mail
 - profesní životopis
 - motivační dopis
 
Předpokládaný nástup: únor 2023 (nebo dle dohody).
Pracovní úvazek: 1,0 (nebo dle dohody).
Platové podmínky se řídí vnitřním předpisem VUT.
Přihlášku s uvedenými přílohami zasílejte do 10. ledna 2023 (včetně) e-mailem na adresu hr@favu.vut.cz. Kontaktní osoba: Jana di Lenardo, FaVU VUT, Údolní 244/53, 602 00 Brno, tel. 54114 6802.
V Brně dne 7. prosince 2022
doc. MgA. Filip Cenek
děkan FaVU VUT
| Datum publikování | |
|---|---|
| Zkrácený odkaz | https://www.favu.vut.cz/studenti/aktuality-vyzvy/f24415/d234557 | 
Odpovědnost: Mgr. Klára Ergensová, DiS.