Digitální hra a herní kabinet Knihovna pro Moravskou zemskou knihovnu
Ateliér herních médií FaVU vytvořil digitální hru a herní kabinet Knihovna pro Moravskou zemskou knihovnu v Brně. Jedná se o akční hru pro jednoho až tři hráče. Hráči mají za úkol hlasovat o osudu jejich “digitální” knihovny - postava poslíčka přináší hráčům různé návrhy, které jejich knihovně přidávají statistiky POPULARITY, VĚDOMOSTÍ a FINANCÍ. Tyto statistiky mění vzhled knihovny samotné - popularita má za následek větší návštěvnost (počet mnichů ve vrchním patře) vědomosti více knih v policích, finance honosnější prostředí. Návrhy posílají skrze poslíčka známí autoři/knižní postavy - návrhy jsou stylizovány tak, aby odrážely jejich filozofii nebo dílo. Návrhy jsou někdy pro knihovnu prospěšné, někdy nikoliv. Pokud knihovně klesne jakákoliv statistika na minimum, nastává konec hry. Hráči hlasují pomocí samotného poslíčka - strkáním ho posunují do červených dveří (NE) nebo zelených dveří (ANO). Jde tak o hlasovací hru a zároveň o dynamickou, digitální verzi Airhokey. Hráči mohou spolupracovat, nebo mezi sebou soupeřit, záleží už přímo na jejich rozhodnutí.Hra a kabinet byly poprvé veřejnosti představeny na Festivalu vědy a techniky v Brně. Autorský tým: Jan Mazánek, DiS. (3. ročník, AHM), Ondřej Polách (3. ročník, AHM), MgA. David Holubec (Kabinet designu FaVU), MgA. Ing. Dominik Konečný (absolvent AHM, Ateliér Duchů), MgA. Vojtěch Vaněk (pedagog AHM).

Autor | Mgr. Tímea Vitázková |
---|---|
Datum publikování | |
Zkrácený odkaz | https://www.favu.vut.cz/f26745/d303433 |